חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

הגיע הזמן שתצטרפו גם אתם למעגל התרומות לניצולי שואה

כבר שנים שאתם רוצים להתנדב, לתרום או לעשות משהו טוב למען החברה והקהילה, ועדיין לא פיצחתם את הנוסחה לאיך לעשות את זה נכון. כן, היום כל כך הרבה אנשים זקוקים לעזרה, עד שאתם כבר ממש לא יודעים מאיפה להתחיל, מה שגורם לכם פשוט לזנוח את העניין הזה ולהפסיק לעסוק בו. היום אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למעגל התרומות לניצולי שואה, בעזרת כמה וכמה דרכים שונות.

תרומות לניצולי שואה – מאיפה להתחיל?

בכל הנוגע לתרומות לניצולי שואה, מומלץ להתחיל מההתחלה: לבחור עמותה או ארגון מוכרים שיוכלו לסייע לכם בעניין, ויודעים עם אילו ניצולים ליצור קשר, מהן כתובות המגורים שלהם, מהם מספרי הטלפון שלהם ועוד. ברגע שתצוותו את עצמכם לעמותה או ארגון שכאלו, תוכלו להבטיח שהתרומות שלכם מגיעות בדיוק למקום הנכון.

תרומות לניצולי שואה במגוון דרכים

אז כשמדברים היום על תרומות לניצולי שואה ממש לא מדברים רק על דרך אחת לתרום, להיפך – מדובר כאן על כמה וכמה דרכים שונות שיכולות לעשות את ההבדל. לצורך הדוגמה, תרומות לניצולי שואה יכולות לבוא לידי ביטוי גם באמצעות איסוף כספים, גם באמצעות איסוף של אוכל יבש או חם, גם דרך ציוד רפואי, וגם דרך מכשירי חשמל, ביגוד, רהיטים יד 2 ועוד.

הרעיון המרכזי שעומד בבסיסן של תרומות לניצולי שואה הוא רעיון פשוט – לאפשר להם לחיות חיים קצת יותר מאפשרים, ולהנות מקצת יותר רווחה.

למה דווקא תרומות לניצולי שואה?

לא מעט אוכלוסיות במדינה זקוקות לעזרה, אבל אין ספק שתרומות לניצולי שואה הן תרומות שיכולות לשנות בצורה משמעותית את פני המציאות שלהם. אחרי ששרדו את התופת והגיעו לכאן, זה הזמן שלכם לדאוג לכך שהשנים האחרונות בחייהם יהיו יפות, טובות וללא כל חוסר.