חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

ההצלחה הגדולה של הייבוב: גיוס של 150 מיליון דולר על פי שווי חברה של 1.65 מיליארד

הכירו את היי בוב, חברת סטרטאפ בריטית מדהימה אשר הקימה את פלטפורמת ניהול העובדים לארגונים גלובליים, עסקים קטנים ובינונייים ויצרה טכנולוגיה ששווה זהב. וכיום, הודיעה הייבוב על השלמת סבב גיוס בסכום של 150 מיליון דולר עפ"י שווי של כ–1.65 מילארד דולר. האחראית להובלת הסבב המדהים הזה היא קרן ההשקעות האמריקאית גנרל אטלנטיק, ועשתה זאת לצד המשקיעים הקיימים של הייבוב. בסופו של דבר, סבב ההשקעות נחל הצלחה מסחררת בדמות של 274 מיליון דולר שגוייסו לחברה.

השילוב בין הטכנולוגיה המודרנית והפעילות הארגונית לרווחת העובד

הון זה גוייס למען התרחבות גלובאלית והשקעה בחברה, בפרט בפיתוח המערכת, כאמור מוצר ה-HR הגאוני שלה. היופי במערכת של הייבוב הוא השילוב בין הטכנולוגיה המודרנית בצד האדמיניסטרטיבי ובין הצורך הנענה בצד התרבותי בדמות רווחת העובד והפעילות הארגונית. אלו הם הנתונים אשר מביאים את הייבוב להצלחות כה משמעותיות בסבבי הגיוס שלה. יתרונותיה המשמעותיים של הייבוב הוא גם התייחסות למגוון רחב של התנהלות ארגונית- עבודה מהמשרד, עבודה מהבית ועבודה היברידית. כלומר, הייבוב מכירה בכך מודל העבודה כמו שהכרנו עד היום השתנה, ודפוסי עבודה שהיו מובנים מאליהם עד לפני כשנתיים, כיום משתנים ומתפתחים. ולמעשה, פתאום רצון השוק, בפרט רצון עובדי החברות השתנה, וכעת דרוש לכך מענה. 

באשר לכך, שאלות כמו כיצד לגייס עובדים, כיצד לחנוך עובדים מרחוק, כיצד לנהל שגרת עבודה פרודוקטיבית בזמן שהעובד בביתו, כיצד לאזן בין עבודה לבין מרחב חיים אישי של עובד הן שאלות חשובות אשר מקבלות מענה. כיום, הייבוב חובקת במעל 1,500 לקוחות מרוצים, והיד עוד נטויה. ביניהם ניתן למנות את Monzo , Etoro, Happy Socks, Gong, Fiverr ו VaynerMedia. 

לקריאת הכתבה המקורית