חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

כל הסיבות לרכוש כסא למקלחת למבוגרים

ההורים שלכם הולכים ומתבגרים בשנים האחרונות, ואין ספק שהם כבר לא מה שהם היו בעבר – הם פחות מבשלים, פחות יוצאים ופחות עצמאיים במגוון פעולות יום יומיות. אם אתם רוצים לשמר אצל ההורים שלכם תחושה אנושית ועצמאית, אתם יכולים לצייד אותם במגוון סוגים של ציוד סיעודי שיוכל לסייע להם בפעולות כמו הליכה, הגעה ממקום למקום וכן בזמן המקלחת. על ידי רכישת כסא למקלחת למבוגרים אתם יכולים לתת להם את האפשרות להתקלח בעצמם, וכן להיות רגועים בעצמכם שהמקלחת תסתיים בשלום ובבטיחות.

כסא למקלחת למבוגרים – היתרונות

אז לא מדובר כאן על סתם כסא, אלא על כסא שכל המטרה שלו היא להיות חזק, יציב ושימושי מספיק על מנת לספק הגנה ובטיחות למבוגרים לאורך מאות מקלחות. כסא למקלחת למבוגרים עשוי מחומרים יציבים במיוחד, ונתמך ברגליים איתנות. לכיסא מחוברת משענת איכותית שמאפשרת ישיבה נינוחה לאורך כל זמן המקלחת, כמו גם ידיות לידיים ולרגליים. בצורה הזו ההורים שלכם יכולים להנות ממקלחת מהנה עם 100% של תמיכה מכל הכיוונים.

בנוסף, תוכלו לבחור בכסא למקלחת למבוגרים שיש בו גם חור במושב, כדי לאפשר הגעה לאיזורים האינטימיים ולסבן גם אותם בקלות ובלי מאמץ.

מה העלות של כסא למקלחת למבוגרים?

כסא למקלחת למבוגרים מביא איתו מחיר משתלם במיוחד במיוחד לאור התמורה הנהדרת שהוא נותן. תוכלו למצוא כסא למקלחת למבוגרים במחיר שנע בין כ-390 ש"ח ועד כ-500 ש"ח, וגם כסאות משודרגים ומשוכללים יותר במחירים שנעים בין כ-850 ש"ח לכ-2,000 ש"ח ויותר.

רכישת כסא למקלחת למבוגרים עם פולקו

חברת פולקו מתמחה בשיווק של ציוד סיעודי מכל מיני סוגים, וביניהם גם כסא למקלחת למבוגרים במבחר דגמים – פשוטים יותר ומשוכללים יותר. פנו אל החברה ותוכלו למצוא את הדגם המתאים ביותר לאנשים הכי יקרים לכם.