חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

לימודי שחיה למבוגרים

לימודי שחיה למבוגרים-למה זה כדאי?

כיום נוכל להגיע כמעט אל כל מכון כושר ולהנות ממגוון עצום של מכשירים, קורסים ודרכים שונות לעבוד על שרירים בחלקים כאלו ואחרים בגוף. אך כאשר מדובר בחיטוב כל שיריר הגוף ובצורה סימטרית, ככל הנראה נתכוון אל קורס לימודי שחיה למבוגרים וגם לילדים. קורס זה יאפשר לשוחים החדשים להנות לא רק ממגוון טכניקות של שחיה, אלא להפעיל בצורה שווה את כל שרירי הגוף. ולצד יתרון זה קיימים עוד מספר יתרונות שאותם נוכל למצוא רק בבריכה ולא בשום מתקן או קורס אחרים. 

 

היתרונות שבשחיה

אחד היתרונות הבולטים ביותר בשחיה שהיא מותאמת לכל אדם, החל מגיל חצי שנה ועד למבוגרים פלוס, בין אם בהליכי שיקום ובין אם אנשים הסובלים ממגבלות פיזיות שונות ואפילו ספורטאים. יתרון נוסף ומשמעותי גם עבור בני גיל הזהב אל לא רק, היא ששחיה נחשבת לפתרון מצוין עבור בעיות וכאבים טורדניים. יתרון לא פחות חשוב מכל אלו שהזכרנו עד כה, הוא כמובן שימוש במגוון שרירי הגוף בזמן השחיה שכן 3 דקות של שחיה מפעילים לא פחות מ-230 שרירים שונים בעת ובעונה אחת . 

 

השקעה לטווח הרחוק והשפעות מנטליות

ישנה חשיבות גדולה ללימודי שחיה למבוגרים שכן מלבד היתרונות שכבר ציינו כיום ההוכחות ליתרונות לימודי שחיה למבוגרים מובאים תחת מקרים שונים, אחד מהם מצא כי שחיה בצורה קבועה מעניקה לא רק שרירים חזקים ועצמאות בריאות אלא אריכות ימים. לצד יתרונות פיזיקליים אלו, ישנם גם יתרונות פסיכולוגיים שונים בין אם מדובר בילדים ותינוקות הזוכים לחווט בצורה יעילה את קישורי הנוירונים במוח. כל זאת בעזרת הפעלה של כל השרירים באותו הזמן ועד אל תפיסה פסיכולוגית, אשר יכולה להתייחס אל אימון אינטנסיבי כמו שחיה כאל תחביב ולאו דווקא כספורט תובעני.