חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

מה הקשר בין פיסול אף לבין דימוי עצמי?

נשים רבות מסתובבות בעולם עם דימוי עצמי נמוך במיוחד. הרבה פעמים הדימוי העצמי הזה מקורו בכל מיני חלקים בגופן של הנשים שהן אינן שלמות איתם, ואם בעבר היה מדובר על בעיה גדולה שאין לה שום פתרון, הרי שהיום באמצעות התערבות פלסטית פשוטה ניתן להשיג בדיוק את המראה החיצוני שאליו נשים רבות כל כך שואפות להגיע. היום נספר לכן קצת יותר על הקשר בין פיסול אף לבין דימוי עצמי, אז קדימה – בואו נתחיל.

פיסול אף – הפתרונות היצירתיים של העולם החדש

אם בעבר כל אישה היתה צריכה להשלים עם מראה האף שלה, בין אם הוא עקמומי, בעל בליטות, בעל קצה נמוך מדי, אסימטרי בעקבות ניתוח כושל וכו' – הרי שהיום אין כל סיבה להסתכל במראה, להיות מתוסכלות ולהשלים עם המצב. ככל שהשנים הלכו וחלפו, כך תחום הפלסטיקה והאסתטיקה הלך והתפתח וייצר לאורך השנים המון פתרונות יעילים שיכולים לסייע לאותן נשים להגיע בדיוק לצורת האף שאותה הן רוצות.

פיסול אף הוא אחת מהשיטות הנפוצות ביותר היום לתיקון מראה האף, בדרך לשיפור הדימוי העצמי בכמה וכמה רמות. נשים שמצאו את עצמן מתוסכלות ומאוכזבות מהמראה שלהן ניגשו לפיסול אף ומיד הרגישו איך הביטחון העצמי שלהן גדל, איך הן מרוצות מלהביט במראה ואין הן מאפשרות לעצמן ליהנות מיותר ויותר מפגשים חברתיים, דייטים וכו'.

איפה עושים פיסול אף?

פיסול אף הוא הליך פשוט יחסית, אולם הוא בהחלט מחייב התערבות של קליניקה מקצועית שיודעת בדיוק מה היא עושה. פנו עוד היום למרפאות מוסקונה באחת מהערים הקרובות אליכן – נתניה, אשדוד, תל אביב או חיפה, ותוכלו ליהנות מפיסול אף מידיים מקצועיות ובעלות ניסיון עשיר מאוד בתחום.