חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

מה זה TradeStation ואיך זה קשור אליכם?

לאורך שנים התלבטתם מה לעשות עם הכסף שלכם ששוכב בבנק בלי לעשות שום דבר? רוצים לפתוח לעצמכם ערוץ חדש שיאפשר לכם להרוויח יותר מהשקעות חכמות? לא בטוחים איך להתחיל לעשות את כל זה? אל דאגה, אנחנו כאן כדי להסביר לכם בדיוק מה, איך, למה וכמה. חברת TradeStation היא החברה שבאמצעותה תוכלו להשתלב במסחר בשוק ההון ולעשות הרבה יותר מהכסף שלכם, אז בואו נבין איך בדיוק היא קשורה אליכם.

מי היא חברת TradeStation?

היום כמעט כל מי שרוצה לבצע מסחר בשוק ההון יודע שהכתובת הנכונה והטובה ביותר עבורו היא חברת TradeStation . החברה מפעילה פלטפורמה נהדרת למסחר בשוק ההון, שמשלבת בין כלים טכנולוגים מתקדמים ביותר לפילוח, מחקר וניתוח של מפת המסחר, לבין פשטות הפעלה שנגישה לכל אדם שמעוניין להשתלב בעניין.

החברה מפעילה מגוון שירותים בשפה האנגלית, ומי שאמונה על התיווך של השירותים והתמיכה שהחברה נותנת ללקוחות במדינת ישראל היא חברת eliteplatforms. חברת eliteplatforms מעניקה שירותים בשפה העברית ופעילה בשעות הפעילות של מדינת ישראל, וכך יכולה להעניק תמיכה לסוחרים ישראלים בשוק ההון בשעות הפעילות הנוחות להם.

איך כל זה קשור אליכם?

יכול מאוד להיות שאתם מרוצים מהמצב שלכם כפי שהוא עכשיו – הכסף שלכם שוכב בבנק, אתם יודעים בדיוק מה יש לכם ומה אין לכם וזהו. לעומת זאת, יכול מאוד להיות שבא לכם לשנות את המצב הזה ולהפוך אותו למצב קצת אחר, מצב שבו הכסף שלכם עובד בשבילכם, ומגדיל את עצמו במינימום השקעה ובמקסימום הצלחות.

בעזרת הפלטפורמה החכמה של חברת TradeStation אתם מוזמנים היום להשקיע את הכסף שלכם במגוון אפיקים שונים, כמו מניות, אופציות, חוזים עתידיים, אגרות חוב ועוד כלים פיננסים שונים וטובים, ולקבל את כל המידע הדרוש לכם על מנת לחזות את היתכנות ההשקעה וכדי לעשות שימוש נבון בה.

מאיפה הכי כדאי להתחיל?

רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע את הכסף שלכם בפועל, מומלץ לבקר באתר של חברת TradeStation וכן באתר של חברת eliteplatforms על מנת לקרוא מידע מלא ולצאת לדרך עם כל הפרטים החשובים.