חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

תחזוקת בריכה ביתית

אמצעי בטיחות בעת תחזוקת בריכה ביתית

עם הפעילות המוגברת בבריכה בקיץ, חשוב לתת עדיפות לבטיחות. בשל כך מומלץ לוודא כי כל ציוד הבטיחות של הבריכה, החל מאמצעי הצלה למיניהם ועד לאמצעי ניקוי נמצאים במצבים תקין ומונחים באזור נגיש וקל לשימוש. כמו כן מומלץ גם לבצע בדיקה באופן קבוע של סולמות בריכה, אביזרי הצללה וכמובן מסננים ורובוט ניקוי ולדאוג כי אין כל סימן לנזקי בלאי או סדקים למיניהם. לבסוף, יש לשמור על ערכת עזרה ראשונה באזור נגיש וקרוב לבריכה, שכן ציוד זה יכול להיות שימושי במקרים בלתי צפויים ועשויים לשמש כמענה ראשוני ומציל חיים. 

תחזוקת בריכה ביתית – סינון ומחזור המים 

למערכת הסינון והסירקולציה ישנו תפקיד מרכזי בעת תחזוקת בריכה ביתית, כאשר מערכת זו אמונה על שמירת איכות המים. לכן מומלץ יהיה לנקות או לבצע שטיפה אחורית של המסנן לפי הנחיות היצרן בכדי להבטיח יעילות מיטבית לאורך כל חודשי השנה. כמו כן מומלץ יהיה לבצע בדיקות שגרתיות של המשאבה ומערכת הניקוז של הבריכה, שכך בעצם ניתן יהיה להימנע מחדירה מאסיבית של פסולת וסתימות בלתי רצויות אשר עלולות לכבד את זרימת המים.  כמו כן חשוב לדעת כי זרימת מים תקינה, תסייע לנו במניעה של צמיחת אצות ותאפשר לבריכה לבצע פיזור נכון ומדויק של הכימיקלים באופן שווה, אחד ובריא.

טיפול הלם תקופתי

תחזוקת בריכה ביתית מתבססת גם על טיפול בהלם, הכולל הוספת מינון מרוכז מאוד של כלור או מוצר הלם ללא כלור למי הבריכה. עלייה פתאומית זו ברמות חומרי החיטוי, מחמצנת ומפרקת במהירות מזהמים אורגניים, כגון חיידקים, אצות, זיעה, קרם הגנה ושתן. התהליך זה גם מבטל את הכלורמינים, שאחראים לאותו ריח כלור חזק וגירוי בעיניים הקשורים לרוב בבריכות.