חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Facebook
Twitter
LinkedIn

שיווק ופרסום ברשתות החברתיות

כל בעל עסק הרוצה לנצל את כוחו של האינטרנט לקידום, מיתוג והגברת החשיפה לעסק, יעשה זאת באמצעות שירותי שיווק ופרסום. שירותים אלה יכולים להתפרש על פני טכניקות פרסום שונות ומגוונות כמו קידום אתרים אורגני, פרסום ביוטיוב, שיווק ברשתות החברתיות ועוד. בשל העובדה שרשתות חברתיות תופסות נתח משמעותי מחיינו, הרי שנוכל לראות כיום בעלי עסקים רבים המשקיעים זמן רב, מאמץ ומשאבים רבים בפרסום ברשתות החברתיות. 

מהם היתרונות של פרסום ברשתות החברתיות?

  • הגברת החשיפה למותג – זוהי דרך נהדרת להגביר את החשיפה למותג שלכם, לצבור קהל עוקבים/אוהדים תומך ולהביא לקוחות חדשים לעסק.
  • ניתן להגיע לקהל יעד ממוקד או מרוחק בהתאם לרצון שלכם – תוכלו לפרסם לקהל יעד ספציפי או לבנות קהל אוהדים גדול ככל שתרצו. תוכלו להגיע לקהל ללא מגבלה דמוגרפית.
  • מגוון אפשרויות פרסום – פרסום ממומן או לא ממומן, דרך רילס, פיד, באמצעות תמונה או סרטון, באמצעות סטורי או טקסט. יש אפשרויות רבות ליצירת תכנים ופרסום המותג שלכם.
  • סביבה נעימה יותר – אנשים מרגישים בנוח ברשתות החברתיות כיוון שהם עוקבים אחרי יקיריהם ואלה עוקבים אחריהם, יש תחושה אינטימית ונעימה יותר ואפילו בטוחה יותר. אחלה מקום לשלב פרסומות בצורה כזו שיקבלו יותר תשומת לב וחשיפה.
  • קל ונוח לעדכן ולשתף תוכן באופן שוטף.
  • ועוד…

 

היכן כדאי לפרסם?

חברת ג'נסיס המתמחה בשירותי פרסום ומיתוג עסקי, עם התמחות ברשתות החברתיות, משתפת אותנו בכך שאין העדפה ספציפית לרשת חברתית אחרת מעבר למה שאתם כבר יודעים – כיום רוב בתי העסק מפרסמים ברשתות החברתיות המובילות והפופולריות:

פרסום בפייסבוק – הרשת החברתית הגדולה והפופולרית בעולם כבר שנים רבות. גם עם העלייה של רשתות חברתיות אחרות פייסבוק עדיין בראש. מגוון אפשרויות ליצירת תכנים ומעורבות עם הקהל, כולל מערכת פרסום ממומן מתקדמת שניתן להשתמש בה לשליחת גולשים לעמודים עסקיים שלכם, לדף נחיתה חיצוני ואפילו לקידום אפליקציות שלכם. 

פרסום באינסטגרם – בבעלות פייסבוק ולכן מקושרת ישירות למערכת הפרסום הממומן של פייסבוק. ניתן לפרסם תכנים, להגדיל את קהל העוקבים שלכם ולבנות יחסים עמם. כך תוכלו להגביר את החשיפה למותג, ליצור אהדה וקרבה של הקהל למותג ולאורך הזמן זה גם יביא לקוחות.

פרסום בטיקטוק – הרשת החברתית המדליקה שבאמצעותה ניתן לשתף סרטוני ווידיאו קצרים וכבשה את העולם. מאות מיליוני משתמשים פעילים ברשת חברתית זו מדי יום ואם בעבר הייתה בעיקר פעילה בקרב ילדים ובני נוער הרי שכיום אנשים בכל הגילאים משתמשים בה.